Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Παπασπύρος εν… υαλοπωλείω!

Παπασπύρος εν… υαλοπωλείω!

Άστραψε και βρόντηξε κατά ιστοσελίδας σήμερα το στέλεχος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Μπάμπης Παπασπύρος με αφορμή δημοσίευμα που τον θέλει να φλερτάρει με τη θέση του γραμματέα του κόμματος.

Γράφει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Λαρισαίος απόστρατος της αεροπορίας: «Γράφει σήμερα, το spirospero.gr αναπαράγοντας την λάσπη και τα ψέμματα παλιότερου άρθρου της Καραμούζας των αποστατών και προδοτών…το οποίο είχα και τότε σχολιάσει, ότι : «Πριν καλά καλά ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ, δημοσιοποιήσει τις προθέσεις του για την εκλογή γραμματέα του κόμματος, η ομάδα Χρυσοβελώνη – Νταβρή, δεν έχασε ευκαιρία να προτείνει στέλεχος από την Λάρισα, έναν απόστρατο της Αεροπορίας. Με αυτή την κίνηση η βουλευτής της Μαγνησίας έσπειρε εκνευρισμό και τάραξε τα νερά στο κόμμα που τον τελευταίο καιρό δεν αντιμετωπίζει και λίγα προβλήματα στο εσωτερικό του.»
Επειδή το άρθρο είναι προβοκατόρικο και άμεσα με ονοματίζει…
ΔΙΑΨΕΥΔΩ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ:
Δεν με έχει προτείνει κανένας και ούτε έχω ανάγκη να με προτείνει..
Δεν είμαι σε ομάδες…δεν το έχω κάνει ποτέ και ούτε είναι του χαρακτήρα μου
Στην μόνη ομάδα που ανήκω και είμαι περήφανος, είναι αυτή της μεγάλης οικογένειας των Ανεξάρτητων Ελλήνων..
Είμαι μέλος αυτής της οικογένειας για την οποία μαζί με ΟΛΟΥΣ εσάς έχουμε δώσει αγώνες…
Ένα είναι σίγουρο…
Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσουμε να δίνουμε ΟΛΟΙ την μεγάλη μάχη να πάρουμε πίσω την Ελλάδα, μαζί με τον ηγέτη της καρδιάς μας τον αρχηγό μας τον ένα και μοναδικό Πάνο Καμμένο.»
Σ.Σ. Τα περί «αποστατών και προδοτών» προφανώς χτυπάνε καμπάνες προς τη Λάρισα;
Ιανός 


onlarisa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου