Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Η φανέλα με το νούμερο 9

Η φανέλα με το νούμερο 9
Η φανέλα με το νούμερο 9



Την αποθέωση γνώρισε ο Χαβιέρ Σαβιόλα από τους οπαδούς του Ολυμπιακού στα γραφεία της ΠΑΕ στην πλατεία Αλεξάνδρας.

Ο Αργεντινός άσος βγήκε με δυσκολία από το αυτοκίνητο που τον μετέφερε, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που ήθελαν να τον ακουμπήσουν. Ο Σαβιόλα ανταπέδωσε με ένα χειροκρότημα με τα συνθήματα υπέρ του και κατά του Παναθηναϊκού να αυξάνονται συνεχώς.

Λίγο μετά έφτασε πεζός ο Βαγγέλης Μαρινάκης, χαμογελαστός και περήφανος για την επίτευξη της σπουδαίας αυτής μετεγγραφής. 


Στις πρώτες του δηλώσεις ο Αργεντινός δήλωσε ανυπόμονος να αγωνιστεί με τη νέα του ομάδα: «Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο του Ολυμπιακού για την υποδοχή που μου επεφύλλασε. Έχω πολύ όρεξη για δουλειά και να γνωριστώ με τους νέους μου συμπαίκτες.  Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την ολοκλήρωση της μετεγγραφής και που θα συνεχίσω την καριέρα μου για τα επόμενα δύο χρόνια στον Ολυμπιακό...».



πηγή: pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου