Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Απίθανο! Δείτε το τρελό «καμάκι» που κάνουν στη Δούρου στο Facebook!

Απίθανο! Δείτε το τρελό «καμάκι» που κάνουν στη Δούρου στο Facebook!


Τι τραβάει και αυτή η Περιφερειάρχισσα της Αττικής Ρένα Δούρου. Δεν τολμάει να βάλει μια φωτογραφία στο προφίλ της στο Facebook και οι θαυμαστές είναι έτοιμοι, με το πληκτρολόγιο στο χέρι, να «χτυπήσουν».
«Τι παιδί είναι αυτό!», γράφει εκστασιασμένος ένας χρήστης που δεν… κρατιέται με τίποτα. Ένας άλλος δεν έχει λόγια, μόνο επιφωνήματα. Γράφει: «Ουάααααου!!!».
Φυσικά και δεν λείπουν οι τολμηροί. Γράφει ένας άλλος: «θες να τα φτιαξουμε???». Οι άλλοι που το λένε με μια λέξη: «ΚΑΛΟΝΗ». Εκείνοι που το λένε με πολλές λέξεις: «Η λέξη «ανθρωπάρα» δεν υπάρχει, οπότε ας μου επιτραπεί η λέξη γυναικάρα, χωρίς παρεξήγηση! Τα σέβη μου!».
Βεβαίως υπάρχουν και οι σύντροφοι… Προσεκτικοί, μην κατηγορηθούν για σεξιστές, την παλεύουν εμμέσως πλην σαφώς: «Κι εγώ την λέω «κουκλίνα μου» και κάθε φορά με στραβοκοιτάει. Έτσι μου βγαίνει εμένα, για τους σύντροφους και αγωνιστές. Ας τα «βάλει» με την ψυχή μου».
Κι αυτά είναι μόνο ένα μικρό δείγμα του τι γίνεται στο προφίλ της Ρένας Δούρου… Φανταστείτε δηλαδή τον χαμό έτσι και ήταν και single. Όχι περιφερειάρχη, πλανητάρχη την έβγαζαν οι θαυμαστές. Για μεγάλο σουξέ λέμε…
Πηγή:tribune.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου