Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι οι άλλοι να βαστάνε τα σκοινιά...


Ένα τραγούδι επίκαιρο όσο ποτέ!!!

 "Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
οι άλλοι να βαστάνε τα σκοινιά
αρνιέμαι να με κάνουν ό,τι θένε
αρνιέμαι να πνιγώ στην καταχνιά.


Ιστορικές στιγμές για την Ελλάδα και ελπίζουμε να βοηθήσει ο Θεός τους πολιτικούς μας να σταθούν αντάξιοι των περιστάσεων...!!!
Έλληνες είμαστε θα την βρούμε την λύση...το φιλότιμο και την αξιοπρέπεια να μην προσπαθήσει κανείς να μας κατακεραυνώσει γιατί οι αντιδράσεις θα είναι απρόβλεπτες...!!!



Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
να είσαι συ και να μην είμαι εγώ
που τη δική μου μοίρα διαφεντεύεις
με τη δική μου γη και το νερό.

Αρνιέμαι αρνιέμαι αρνιέμαι
να βλέπω πια το δρόμο μου κλειστό
αρνιέμαι να 'χω σκέψη που σωπαίνει
να περιμένει μάταια τον καιρό."

Μουσική : Mίκης Θεοδωράκης
Στίχοι : Ιάκωβος Καμπανέλλης

Πρώτη εκτέλεση: Bασίλης Παπακωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου