Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Μητσοτάκης: Ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου


Μητσοτάκης: Ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου
Να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για αλλαγή ηγεσία στη ΝΔ ζητά ο ο βουλευτής του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Όσο πιο γρήγορα κινηθεί η διαδικασία, τόσο πιο γρήγορα θα ανανεωθεί η Ν.Δ», σχολίασε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

«Δεν βλέπω κανέναν λόγο γιατί να καθυστερήσει η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων, από τη στιγμή που άνοιξε το θέμα ο πρόεδρος της Ν.Δ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης», πρόσθεσε.
Ο ίδιος τόνισε την ανάγκη ριζικών αλλαγών στο κόμμα, ενώ επεσήμανε ότι θέτει υποψηφιότητα γιατί πιστεύει πως έχει το σχέδιο και τη θέληση για να πραγματοποιήσει τις αλλαγές που απαιτούνται.
Συνεχίζοντας, παραδέχθηκε ότι το όνομα του στα πρώτα του βήματα στην πολιτική αποτέλεσε πλεονέκτημα, ωστόσο τόνισε ότι εν συνεχεία μετατράπηκε σε μειονέκτημα.
«Καταλαβαίνω αυτή την αντίδραση, ότι πολλοί δεν θα με ψηφίσουν λόγω του ονόματός μου», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου